–  in data de 10.05.2017 a fost inaugurata prima statie de distributie carburanti sub brandul ABP ,statie apartinind Trotus Trans SRL Adjud Judetul Vrancea.La eveniment au participat atit membrii Asociatiei cit si invitati ,proprietari de statii de distributie care urmeaza sa adere la Asociatia Benzinarilor Privati.

– Inregistrarea marcii “Asociatia Benzinarilor Privati “ ca sigla (logo) ABP la OSIM Bucuresti si publicarea in Buletinul Oficial de Proprietate Intelectuala sectiunea –marci.
– Inregistrarea Asociatiei in Repertoarul ONG-urilor de la Camera Deputatilor;
– Obtinera acreditarii reprezentantului Asociatiei la Camera Deputatilor pentru a avea acces la discutii in cadrul comisiilor de specialitate , la dezbateri pe teme legislative de interes pentru ABP si pentru a putea formula proiecte, opinii si amendamente in domeniul de interes al Asociatiei;
– Inregistrare si luarea in evidenta a Asociatiei la Ministerul Finantelor Publice –Agentia de Administrare Fiscala;
– Inregistrare si luarea in evidenta a Asociatiei la Ministerul Economiei Comertului si Relatiilor cu Mediul de Afaceri – Directia de Antreprenoriat si Programe pentru IMM; pentru:
– a informa despre interesele noastre, sructurile potential interesate sau vizate din cadrul institutilor sau aflate in subordinea,coordonarea sau sub autoritatea acestor institutii;
– a fi consultati cu ocazia elaborarii sau revizuirii de politici, strategii, planuri,programe,proiecte ,avize proiecte de acte normative etc.ce sunt sau ar putea fi de interes pentru Asociatie si pentru mediul de afaceri,incluzind solicitarea de propuneri si observatii din partea noastra si analizarea acestora ,invitarea noastra la prezentari,audieri,consultari si dezbateri publice, includerea in grupuri de lucru sau structuri consultative ;
– a da curs solicitarilor noastre de acces la informatii de interes public conform prevederilor Legii nr.544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public,cu modificarile ulterioare si Regulamentul de aplicare a a scesteia aprobat prin HG 123/2002;
– a da curs solicitărilor noastre de participare la procesul decizional conform prevederilor Legii 52 / 2003 privind transparenţa decizională în administraţia publică sau alte norme specifice;
– Initierea negocierilor cu producatorii de produse petroliere, in vederea incheierii de contracte de achizitie la preturi competitive la nivel de grup ,pentru toti membrii Asociatiei.
– Angajarea in cadrul asociatiei a unui consilier pe teme comercial administrative,care sa realizeze activitatea de coordonare a relatiei dintre membrii asociatiei ,sa creeze si sa implementeze procedurile,regulamentele si documentele ce se impun pentru bunul mers al asociatie, sa realizeze activitatile de colaborare cu producatorii de produse petroliere, de informare ,publicitate si cooptare de membri in cadrul asociatiei.
– Inceperea actiunii de modernizarea, schimbarea grafica a statiilor si aplicare a insemnelor si marcii proprii asociatie, in statiile de distributie ale membrilor ABP;
– Demarare actiunii de publicitate/prezentare a asociatiei si cooptare de membi, in mod direct prin deplasarea in teritoriu a reprezentantilor asociatiei .
– Dotarea sediului Asociatiei cu aparatura si logistica necesare asigurarii functionarii si dezvoltarii ei.

Start typing and press Enter to search